Easyprotect

EasyProtect®to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.  

Cechy Przedłużonej Ochrony Serwisowej EasyProtect

  • możliwość nabycia dodatkowej ochrony serwisowej przez klientów indywidualnych, firmy oraz instytucje,
  • klient końcowy zawsze otrzymuje fakturę z 23% podatkiem VAT, dzięki czemu w przypadku firm realny koszt nabycia EP® jest niższy
  • naprawy realizowane są do kwoty wartości sprzętu, a w przypadku nieopłacalności następuje wymiana urządzenia,
  • gwarancja działa w trybie door to door, a przy sprzętach wielkogabarytowych - onsite (u klienta),
  • naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych,
  • brak udziału własnego klienta w kosztach napraw,
  • EasyProtect® to nie ubezpieczenia, które posiadają szereg wyłączń przy dochodzeniu przez klienta kocowego swoich uprawnień,
  • aby nabyć EasyProtect® nie trzeba płacid aż 30% wartości sprzętu, tak jak w przypadku ubezpieczeń
  • zdecydowanie bardziej korzystne jest nabycie Przedłużonej Ochrony Serwisowej EP® niż naprawa sprzętu na koszt i ryzyko klienta, wartość zakupu EP® na kolejne 3 lata jest często niższa niż jednorazowa naprawa w serwisie,

Strona internetowa gwaranta

https://easyprotect.pl/

 

Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®

  • EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
  • Możliwość nabycia ochrony EasyProtect® w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
  • Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
  • Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
  • Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
  • Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta.

Katalog z ofertą Easyprotect